رئیس سازمان سینمایی با حفظ سمت دبیر چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و سمعی بصری را با حفظ سمت به عنوان دبیر چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منصوب کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن حکم محمدمهدی اسماعیلی خطاب به محمد خزاعی آمده است: 

«جناب آقای محمد خزاعی

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان سینمایی و سمعی - بصری

سینمای ایران در سال گذشته شرایط خاص اما امیدبخشی را پشت‌سر نهاد و در سال پیش رو برگزاری همزمان چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، نیازمند جهش کیفی و کمی و حمایت گسترده از آثار و تولیدات سینمایی است. 

از این‌رو و با توجه به تخصص، تعهد و تجربیات ارزشمندتان در برگزاری جشنواره‌های مختلف، با حفظ سمت ریاست سازمان سینمایی و سمعی – بصری، به عنوان «دبیر چهل‌وسومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر» منصوب می‌شوید تا با برنامه‌ریزی‌های لازم باشکوه‌ترین آیین سینمایی کشور را برپا نمایید. 

امید است با استعانت از خداوند متعال و تدابیر شایسته جناب‌عالی، شاهد جشنواره‌ای درخور سینمای ایران و تراز انقلاب اسلامی باشیم. 

همچنین از زحمات و تلاش‌های مجدانه جناب آقای مجتبی امینی به عنوان دبیر چهل و یکمین و چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر قدردانی می‌نمایم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1403022301232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha