بازدید مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان از بازارچه دائمی صنایع‌دستی شهرستان آق‌قلا

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر از بازارچه دائمی صنایع‌دستی شهرستان آق‌قلا بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، سیده زهرا حسینی جبلی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان و هیئت همراه روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با همراهی مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان و سکینه عبدالله نژاد مشاور امور بانوان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر با حضور در شهرستان آق‌قلا از بازارچه دائمی صنایع‌دستی این شهرستان بازدید کرد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان در این بازدید ضمن گفت‌وگو با بانوان هنرمند فعال در این مجموعه از نزدیک مسائل و مشکلات بانوان را موردبررسی و پیگیری قرار داد.

با توجه به نوپا بودن فضای بازارچه دائمی صنایع‌دستی آق‌قلا یکی از خواسته‌های هنرمندان، تبلیغات و معرفی هر چه بیشتر این مجموعه در سطح استان و همچنین برای مسافران و گردشگران بود که قول مساعدت مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گلستان را در راستای معرفی و شناساندن ظرفیت این هنرمندان را به همراه داشت.

سیده زهرا حسینی جبلی در این بازدید گفت: با توجه به اینکه این مجموعه بزرگ‌ترین بازارچه صنایع‌دستی در شمال کشور است و مدت‌زمان محدودی از افتتاح آن می‌گذرد رونق مطلوبی دارد و می‌تواند بسیار موردتوجه مردم استان و جامعه گردشگران قرار گیرد و سهم بسیاری در رونق اقتصادی و همچنین ارزآوری برای فعالان این حوزه داشته باشد.

مریم حاجی‌ابراهیمی معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان نیز در این بازدید گفت: بازارچه صنایع‌دستی آق‌قلا به‌عنوان بزرگ‌ترین بازارچه دائمی صنایع‌دستی شمال کشور سال گذشته با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به بهره‌برداری رسید و اکثر بانوان فعال در این بازارچه کارآفرین و همچنین سرپرست خانوار هستند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022301255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha