ابطال مجوز یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان از ابطال مجوز بند (ب) یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در اهواز به درخواست آن شرکت خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، جمال عامری‌نسب با اعلام این خبر گفت: پیرو نامه شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مسافر آسمان اهواز به مدیرعاملی مریم زمان‌زاده در اهواز به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان مبنی بر درخواست ابطال پروانه بهره‌برداری بند(ب)، کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی استان جلسه‌ای در این خصوص تشکیل جلسه داد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان افزود: پیرو درخواست یادشده و باتوجه به تأیید کمیته فنی نظارت بر دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی استان، آن شرکت شرایط قانونی احراز مجوز فعالیت بند (ب) را از دست داده و اداره‌کل میراث‌فرهنگی خوزستان به منظور انجام وظایف قانونی خود، به استناد ماده ۳۱ آیین‌نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرت هوایی، سیاحتی و زیارتی کشور، بدین‌وسیله به‌طور رسمی ابطال مجوز فعالیت بند «ب» آن شرکت را اعلام می‌دارد.

او یادآور شد: حداکثر ظرف مدت شش ماه از تاریخ صدور این ابطالیه، نسبت به آزادسازی تضمین حسن انجام کار آن شرکت اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022401366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha