\"ناردجايا\"، مدير کميته آژانسهاي گردشگري بالي در اين باره گفت: اميدواريم اين اقدام انرژي تازه براي ادامه فعاليتها و احياي صنعت گردشگري بالي که براي دهههاي متوالي ستون اقتصادي اين جزاير بودهاند، به شمار آيد.
به گفته وي، اين علامت جديد که داراي لوگو و شعارهاي استراتژيکي است بالي را به عنوان \"سرزمين آواي صلح و دوستي\" معرفي ميکند و با توجه به اينکه برابري، دوستي و صلح از اصليترين خواستهها و علايق مردم اين سرزمين است، اين علامت بيانگر روح مردم بالي خواهد بود.
نظرسنجيهاي بسياري در اين مورد از مردم اين جزاير صورت گرفته و مهمترين ويژگيهاي گردشگري بالي که فاکتورهاي بسياري را دربرميگيرد و به عقيده برخي از گردشگران خارجي \"سرزمين خدايان\" ناميده ميشود، بررسي شده است.
مردم با در نظر گرفتن اساس و زيربناي مذهب هندو در بالي باستان و سه فاکتور، طبيعت، بشر و خدا، لوگوي اين علامت جديد را که به صورت يک مثلث است انتخاب و با استفاده از رنگهاي قرمز، سياه و سفيد که برانگيخته از اعتقادات بودايي هندوها و احترام آنها به خدايان برهما، ويشنا و شيوا است، بالي را به گردشگران خارجي معرفي کردهاند.
R/H/108
انتهای پیام/