به گزارش ميراث آريا (CHTN) \"محمدرضابرزين\" مسئول ستاد تبليغات و نمايشگاه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري در همايش بازاريابي و مهندسي فروش و نقش آن در توسعه گردشگري با ارائه ‌گزارشي از فعاليت اين ستاد، گفت: يکي از دغدغه‌هاي ما جلوگيري از هجوم و تبليغات سياسي ناجوانمردانه کشورهاي ديگر عليه ايران بود، ولي امروز در شرايطي به سر مي‌بريم که ايران و جاذبه‌هاي آن بلندآوازه است.

وي اضافه کرد: اکنون از سوي اين ستاد اقلام تبليغاتي بسياري در تيراژ 500 هزار به 10 زبان چاپ و منتشر شده‌ است و سال گذشته با شرکت در 19 نمايشگاه توانستيم در عرصه تبليغات و نمايشگاه‌ها جايگاه خوبي کسب کنيم.

وي اضافه کرد: اکنون تيزرهاي تبليغاتي گردشگري ايران از شبکه‌هاي الجزيره، يورونيوز و شبکه‌هاي ام‌بي‌سي درحال پخش است و براي شرکت در 25 نمايشگاه در کشور هاي اروپايي و کشور هاي هدف عربي، آسياي شرقي و روسيه طي فراخواني از بخش خصوصي دعوت به عمل آمده است.

برزين ادامه داد: 87 آژانس مسافرتي براي شرکت در اين نمايشگاه‌ها اعلام آمادگي کرده‌اند و بيش از 38 آژانس مسافرتي متقاضي شرکت در نخستين نمايشگاه که در ژاپن برگزار مي‌شود، هستند، اما با توجه به محدوديت فضاي اين نمايشگاه ما مجبور به انتخاب 10تا 12 آژانس هستيم.

M/H/102


انتهای پیام/

کد خبر 1386040532