\"جرج فرتيتا\"، مدير اجرايي اداره گردشگري نيويورک گفت: بازارهاي آسيا براي ما بسيار مهم هستند و ما همانند صيادان ماهر در جستجوي صيد گردشگر خود هستيم.
سران گردشگري نيويورک هفته گذشته به ژاپن سفر کردند تا به اعلام فعاليتهاي خود در شانگهاي، توکيو، سئول و کره جنوبي بپردازند.
هدف از ارتباط با بازارهاي آسيايي براي نيويورک جذب 50 ميليون گردشگر تا سال 2015 است. با توجه به افزايش شمار گردشگران چيني در سراسر جهان پيشبيني ميشود 100 ميليون گردشگر چيني تا سال 2020 از کشورهاي مختلف ديدن کنند.
حضور نمايندگان نيويورک در شانگهاي براي توسعه روابط مقامات دو کشور است و به ويژه اينکه چينيها بتوانند به راحتي به آمريکا سفر کنند.
\"فرتيتا\" گفت: چينان از استقبال بينظير مردم آمريکا برخوردار ميشوند.
ا زاين پس دفاتر گردشگري نيويورک، سان فرانسيسکو، لس آنجلس، نوادا و هاوايي در چين تاسيس ميشود و چينيها ميتوانند از حضور نمايندگان گردشگري نيويورک در کشورهاي خود استفاده کنند.
S/H/109
انتهای پیام/