اين طرح که شامل ارائه تخفيفهاي بسيار زياد در مراکز خريد، هتلها، مراکز تفريحي و فروش ويژه فروشگاههاي بزرگ شارجه است به همراه نمايشهاي ترسآور \"قناتالنحصبا\" و برنامههاي تفريحي آن توانسته گردشگران بسياري را جذب کند.
\"محمدعلي النعمان\" مديرکل سازمان توسعه گردشگري و بازرگاني شارجه با تأکيد بر اهميت برگزاري اين فستيوالها، هدف اصلي خود را جذب بيشتر گردشگران حوزه خليجفارس و معرفي شارجه بهعنوان محبوبترين مقصد تعطيلات تابستانه عنوان کرد.
وي با اشاره به جاذبههاي گردشگري شرق شارجه ازجمله جاذبه طبيعي \"خورفاکان\" که هر ساله ميزبان گردشگران داخلي و خارجي بسياري است گفت: با توجه به اينکه گردشگران حوزه خليجفارس مهمترين مسافران شارجه هستند، امسال بيشترين توجه خود را معطوف به فراهم کردن نيازهاي گردشگري آنها کردهاند.
وي ابراز اميدواري کرد با جذب بيشتر اين گردشگراهن درهاي جديدي براي افزايش سرمايهگذاريهاي آنها گشوده و فصلي تازه در فعاليتهاي بازاريابي و توسعه اقتصادي آنها آغاز شود.
M/108
انتهای پیام/