به گزارش ميراث آريا(CHTN)، مديرعامل شرکت سهامي فرش ايران گفت: اين فرش به همت خبرنگاران ستاره شد و هنر ايراني توسط هنر عکاسان و خبرنگاران در دنيا درخشيد.

\"سيدجلال‌الدين بصام\" با بيان اينکه فرصت تبليغاتي بسيار مناسبي براي فرش ايران به‌وجود آمده است که بايد به درستي از آن استفاده کرد، افزود: قرار نيست فرش ايران به سوي توليد در ابعاد بزرگ برود، بلکه بايد در منازل، محل‌کار و ديگر مکان‌ها قابل استفاده باشد و فرش 6 هزار متري تنها يک نماد بود که به خوبي نيز در جهان به نمايش درآمد.

M/112


انتهای پیام/

کد خبر 1386060525