وي اضافه کرد: موازنه گردشگر بايد بين تورهاي ورودي و خروجي برقرار شود و از طرفي ديگر بايد جاذبههاي و زيباييهاي کشورمان به خوبي شناسايي و معرفي کنيم.
وي با اشاره به اقدمات انجام گرفته از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري براي معرفي آثار و جاذبههاي ايران تصريح کرد: ستاد نمايشگاهها و تبليغات سازمان با برنامه ريزيهايي که انجام داده است توانسته اقلام و کالاهاي تبليغاتي مناسبي را براي معرفي ايران در نمايشگاههاي مختلف خارجي عرضه کند.
غمخوار افزود: هرف از برگزاري همايش بهينه سازي معرفي جاذبههاي گردشگري، طبيعي، اجتماعي و تاريخي ايران در بازارهاي هدف که هفتمين همايش از همايشهاي مشترک ميان سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري و انجمن صنفي دفاتر سفر و گردشگري استان تهران است، فرهنگ سازي و ارائه برنامههاي علمي براي دانشجويان و دستاندرکاران صنعت گردشگري است.
وي گفت: با برگزاري چنين همايشهاي فرهنگسازي براي توسعه گردشگري داخلي و در نهايت جذب گردشگر خارجي در کشور فراهم ميشود.
102/
انتهای پیام/