\"عليرضا مجرد\" تصريح کرد: براي ارتقاي آگاهي مسافران، بخش هايي از ضوابط حمل و نقل مسافر در فرم نظرسنجي نيز درج شده است و در خصوص مواردي همچون چگونگي تهيه بليت، کيفيت پذيرايي، نظافت داخلي اتوبوس، کيفيت سيستم صوتي و نيز سيستم گرمايشي و سرمايشي خودروها، رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي توسط راننده، محل و زمان توقف ناوگان براي اداي فريضه نماز از مسافران، نظرسنجي شده است.
وي تصريح کرد: پيش بيني مي شود با اجراي اين طرح، امکان کسب نکته نظرات و ديدگاههاي مسافران در خصوص نحوه ارائه خدمات، فراهم شود و به تبع آن سطح خدمات ارائه شده افزايش يابد./105
انتهای پیام/