مسئول ستاد تبليغات و نمايشگاهها با اشاره به اولويتبندي کشورهاي هدف گردشگري در ارسال اقلام تبليغاتي گفت: طبق يک برنامه زمانبندي شده شاهد سير صعودي ارسال اقلام تبليغاتي در کشورهاي مختلف جهان خواهيم بود تا از اين طريق همگام با حضور موفق در نمايشگاههاي بينالمللي، اطلاعات تخصصي گردشگري ايران در اختيار دستاندرکاران صنعت گردشگري و توراپراتورهاي بزرگ جهان قرار گيرد.
\"محمدحسين برزين\" افزود: تبليغات ايران شامل DVD هاي معرفي ايران، مولتيمدياها، نقشهها، کتابها، با توجه به دو اصل \"نهادينهسازي راهبرد تبليغاتي از طريق توليدات متناسب با فرهنگ کشورهاي هدف\"و \" کيفيتهاي قابل قياس با استانداردهاي جهاني\" به زبانهاي انگليسي، فرانسوي، روسي، عربي، اسپانيايي، آلماني، فارسي، چيني، ژاپني، مالايي، ايتاليايي و تايلندي تهيه و به سفارتخانهها ارسال شدهاند.
برزين راهبرد ارسال اقلام تبليغاتي به سفارتخانهها، نمايندگيها و رايزنيهاي فرهنگي را گامي هدفمند براي ورود آگاهانه و مشتاقانه نمايندگيهاي ايران در خارج از کشور به عرصه بازاريابي گردشگري دانست و اظهار اميدواري کرد که سفرا و رايزنان فرهنگي ايران در خارج از کشور با توزيع اطلاعات و اقلام گردشگري دوره تازهاي را براي معرفي کشورمان و تسهيل شرايط ورود جهانگردان به ايران آغاز کنند.
مسئول ستاد تبليغات و نمايشگاهها يادآور شد که اقلام تبليغاتي ياد شده، براساس ويژگيهاي فرهنگي، علايق و سلايق جوامع و جهانگردان کشورها توليد و به نمايندگيهاي ايران در آنها ارسال شدهاند.
برازيليا، بوئتوس آيرس، باکو، آلماني، ايروان، تفليس، هلوانا، واشنگتن، نيويورک، ژنو، سارايوو، داراسلام، طرابلس، صنعا، کربلا، قاهره، سنامه، نايروبي، کويت، هرات، هنگکنگ، کپنهاک، ميلان، واتيکان، نيکوزيا، لاهور، کوالالامپور، ستول، کويته، حيدرآباد، توکيو، وين، هامبورگ، هلسينکي، فرانکفورت، پکن، بروکسل، پاريس، بوداپست، دبلين، زاگراپ، وين، يونسکو و... ازجمله نمايندگيهايي هستند که اقلام تبليغات گردشگري ايران به آن ارسال شده است.
M/102
انتهای پیام/