وي با بيان اينکه تا پايان فعاليت ستاد، 135 تماس جهت دريافت اطلاعات و پاسخ ها با اين شماره تلفن گرفته شد، اظهار داشت :اين خط آمادگي پاسخگويي و ارائه راهنمايي ها و اطلاع رساني هاي مورد نياز گردشگران و مسافران و نيز کاروانهاي راهيان نور و اسکان را دارا بود .
مسئول کميته روابط عمومي و اطلاع رساني ستاد تسهيلات نوروزي سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري استان ايلام خاطرنشان کرد :از ديگر اقدامات انجام شده جهت آشنايي مسافران معرفي جاذبه هاي گردشگري استان در نشريات محلي و سراسري به عنوان يکي از ابزارهاي فراگير اطلاع رساني بود. اين اقدام در قالب خبر ،گزارش و معرفي جاذبه هاي گردشگري صورت گرفت.
وي ادامه داد :معرفي جاذبه هاي گردشگري استان با همکاري واحدخبر سازمان صداوسيماي استان در قالب اخبار يک الي 5 دقيقه اي در شبکه هاي استاني و سراسري از ديگر اقدامات ستاد بود .اين اخبار تا پايان ايام نوروز بالغ بر 26مورد بود .
به گفته نورالهي از ديگر برنامه هاي صورت گرفته توسط کميته روابط عمومي و اطلاع رساني انجام مصاحبه و خبر در راديو محلي استان در صبح و عصر هر روز در ايام تعطيلات نوروزي ، برپايي مسابقه معرفي جاذبه هاي گردشگري استان در صبح و عصر هر روز در راديو محلي و شب ها در شبکه سيماي استاني ، معرفي جاذبه هاي گردشگري در برنامه تلويزيوني \"عيدانه\" با همکاري کميته روابط عمومي و اطلاع رساني ستاد هر شب به مدت 15 دقيقه ، حضور رئيس سازمان در برنامه تلويزيوني عيدانه و خانواده جهت معرفي برنامه هاي ستاد از ديگر اقدامات صورت گرفته دربخش از اطلاع رساني ستاد بود
116
انتهای پیام/