در طول برگزاري نمايشگاه اين بخش با ارائه نشستهاي اينترنتي ميان بازديدکنندگان و کليه سهام داران اين بخش درصدد ترغيب بازديدکنندگان اين نمايشگاه براي مسافرت به اين منطقه است.
خليد احمد بن سليمان، دبيرکل موسسه بازاريابي گفت: اين موسسه به عنوان اصلي ترين بخش ارتقاء گردشگري منطقه قصد دارد خط مشيهاي متمرکز و جديد خود را به منظور نمايش دادن ظرفيتهاي گردشگري منطقه در اين رويداد به نمايش بگذارد.
وي افزود: اميدواريم طي سه سال آينده شاهد رشد چشمگير گردشگري در منطقه باشيم و پيشبيني ميکنيم طرح و برنامههاي فعلي تاثير مثبتي بر اين روند خواهند گذاشت.
بخش بازاريابي تجاري و گردشگري دبي (DTCM) قصد دارد براي رسيدن به اين هدف تا سال 2010 نزديک به 490 هتل و هتلآپارتمان با ظرفيت بيش از 64 هزار اتاق احداث کند.
109/
انتهای پیام/