در حوزه ارتباطات و اطلاع رساني دو کار مهم مستندسازي نمايشگاهها برگزار شده و افزايش مناسبات اطلاعرساني در دستور کار قرار گرفت که تحقق بخشي از اين اهداف جلوه ماندگاري را در معرفي دستاوردها، افزايش بازتابهاي رسانهاي برنامههاي ستاد داشته است.
وي افزود: در اين راستا اولويت اصلي که در دستور کار روابط عمومي قرارگرفت، مستندسازي نمايشگاهها بود که اين روند در سه حوزه انتخاب کشورها و بازارهاي هدف، تبيين و تحليل گزارشهاي کارشناسي و ارکان مرتبط با عناصر خبر و ارتباطات مانند برگزاري نشستهاي خبري و مصاحبههاي مطبوعاتي پيگيري شد. نتايج اين امر تاکنون در 15 جلد به چاپ رسيده که از چکيده اين گزارشها، کتاب يک سال با نمايشگاههاي گردشگري ايران به زودي تدوين خواهد شد.
وي با اشاره به تکميل چارت روابط عمومي ستاد گفت: با هدف تقويت روابط و مناسبات با رسانههاي مکتوب و شنيداري اقداماتي کاربردي انجام شده که بازتاب اين امر در دو جلد به چاپ رسيده است.
وي همچنين از مذاکرت ستاد با شرکت واحد براي انتشار کتب جاذبههاي گردشگري براي پخش در اتوبوسهاي شهري خبر داد و گفت: توليد ويژهنامه تبليغات گردشگري ايران براي توزيع در ايرلاينها نيز در دستور کار روابط عمومي قرار گرفته است. /100
انتهای پیام/