بنابراين گزارش اين مرکز پنج غرفه را از ميان 400 غرفه شرکت کننده در اين نمايشگاه برگزيده و مورد تقدير قرار داد.
اين برنامه با هدف فرهنگ سازي و ارايه نمونههاي شاخص محصولات در نمايشگاههاي فرش و ايجاد حس رقابت در ميان غرفه داران براي ارتقاء سطح کيفي غرفهها و توجه بيشتر به مقولاتي چون تبليغات، خدمات پس از فروش و سفارش پذيري انجام شده است.
اين گزارش حاکي از آن است که تقدير از اين غرفهها در پنج بخش غرفه آرايي، توانمنديهاي بازرگاني، دانش محوري و فناوري، استفاده از ابزارهاي تبليغاتي و خدمات پس ازفروش صورت گرفت.
همچنين ميزان تناسب دکوراسيون و مواد تزييني، فعاليتهاي مربوط به سفارش پذيري، استفاده از پايگاه اينترنتي و انتشار ويژه نامه، بروشور لوح فشرده از شاخصهاي انتخاب غرفههاي برتر بود.
گفتني است غرفههاي فرش فروزان، شرکت سهامي فرش ايران، بوريا، فرش کاشي زاده و ذولانواري توسط رييس مرکز ملي فرش ومعاون مرکز ملي شايسته تقدير در اين نمايشگاه شده و از آنها تقدير شد.
111/
انتهای پیام/