تحقق اهداف سفر کارت مستلزم تعامل تمام سازمان‌ها است

به گزارش ميراث آريا( chtn) حسين صلواتي، صبح امروز در همايش بررسي نحوه بهره‌برداري از مجتمع‌هاي اقامتي و زائرسراهاي دولتي با استفاده از ساز و کارهاي سفر کارت ملي ضمن بيان اين مطلب و ارائه گزارشي از فعاليت‌هاي بانک سپه در خصوص سفر کارت گفت: ما به عنوان يک بنگاه اقتصادي اين کار را نديديم، بلکه به عنوان ترويج يک فرهنگ به پروژه سفرکارت ملي نگريستيم.

وي ادامه داد: در ابتداي امر مسئله مهم تجهيز نرم‌افزار بانک بود و آمادگي براي صدور بيش از 6 ميليون کارت و نصب دستگاه‌هاي POS در مراکز سياحتي و آژانس‌هاي مسافرتي بود و بانک توانست در ابتداي امر با نصب 10 هزار دستگاه شروع کند وتبليغات و اطلاع‌رساني در اين خصوص را هم‌زمان انجام دهد.

وي برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي کارکنان بانک سپه و برگزاري همايش‌هاي مختلف و تعامل با سازمان‌هاي مختلف را از ديگر برنامه‌هاي بانک سپه عنوان کرد./102

انتهای پیام/

کد خبر 1387081536