مساحت اين نمايشگاه 27 هزار متر مربع بود و 1500 شرکت معتبر توريستي در قالب 380 غرفه در آن حضور داشتند. هدف از برگزاري اين نمايشگاه گردهمايي افراد حرفهاي صنعت توريسم دنيا بود و روزانه 500 خبرنگار خارجي و داخلي اخبار اين نمايشگاه را به تمام نقاط دنيا مخابره ميکردند.
وجه تمايز اين نمايشگاه با ديگر نمايشگاههاي دنيـــا در ايـــن بود که توراپراتورهاي بينالمللي و بزرگ در قسمت OUT GOING به صورت مستقيم با يکديگر به تبادل اطلاعات در زمينه توريسم و معرفي کشورهاي خود پرداختند.
نمايشگاه TOP RESA مرکز ثقل ملاقات و مذاکره آژانسهاي حرفهاي در زمينه سفرهاي تجاري، تفريحي، فرهنگي و سفرهاي خاص (موضوعي)به شمـــار ميرود، لذا اين ويژگي فرصت ملاقات با افراد و آژانسهاي فعال در بخشهاي فوق را فراهم ميکرد و شرکت ايتو هم به همين دليل براي دومين بار در اين نمايشگاه حضور يافت.
از ديگر اهداف اصلي شرکت آيتو از حضور در نمايشگاه TOPRESA ملاقات با افراد فراهم کننده خدمات جهانگردي براي آژانسهاي مسافرتي فرانسه، مذاکره با افراد و آژانسهاي جهانگردي جديد، بازاريابي براي محصولات جديد گردشگري کشورمان، تبادل اطلاعات تکنيکي و فني با کشورهاي فعال در صنعت جهانگردي و ملاقات با آژانسهايي که قصد خريد پکيجهاي مسافرتي ايران را داشتند، اعلام شده است.
انتهای پیام/