نوع و سطح خدمات 50 درصد امتياز استانداردسازي هتل‌ها است

به گزارش ميراث آريا (CHTN) بر اساس استاندارد کيفيت خدمات گردشگري که توسط دفتر امور مراکز و خدمات گردشگري و استانداردسازي منتشر شده است، در ارزيابي امتيازات، در مجموع امتيازات داده شده، بايد نسبت‌هاي اعلام شده رعايت شود.

بر اساس اين نسبت‌ها امور ساختماني و تاسيساتي و موارد مربوط به آن 30 درصد از کل امتيازات را شامل مي‌شود.

امور مربوط به نوع و سطح سرويس و خدمات و تجهيزات و موارد مربوط به آن نيز 50 درصد از کل امتيازات را شامل خواهد شد.

امور مربوط به مديريت، نيروي انساني و آموزش 20 درصد از کل امتيازات استانداردسازي هتل‌ها را شامل خواهد شد./105

انتهای پیام/

کد خبر 138710163