گزارشات حاکي از آن است که بسياري از گردشگران اروپايي و آمريکايي حاضر در اين کشور در تعطيلات سال نو، خواهان خريد اجناس گران قيمتتر نسبت به حاضران چيني بودند.
به گفته کارشناسان اگر چه به دليل تاثيرات ناشي از بحران مالي بسياري از گردشگران، در مراجعه به فروشگاهها ترديد داشتند، اما ارائه جذابيتهاي متنوع از سوي شرکتها و تجار هنگکنگي، بسياري از مردم را به سوي اين بازارها کشاند.
برگزاري جشنواره زمستاني، کاهش قيمت کالاها و ارائه اجناس متنوع از جمله دلايلي بودند که هنگکنگ را نسبت به ديگر مناطق تحت اختيار چين، در جذب گردشگر موفق کرده بودند./109
انتهای پیام/