اين کارگاه نخستين دوره از دوره هاي بازآموزي دست اندرکاران گردشگري کشوراست که براي دست اندرکاران همه بخشهاي گردشگري کشور برنامه ريزي شده است.
دراين کارگاه مقدم استاد دانشگاه به ارائه مطالب خود درباره شناخت بازار هدف و تعيين جايگاه و همچنين شناخت رسانههاي پنهان و تاثير کارکنان فروش تور در برنامه هاي تبليغاتي و نحوه انتقال پيام در تبليغات گردشگري پرداخت.
ميرخلف زاده از مديران شرکت مارکوپولو نيز به بررسي مقاصد سفر درايران و ساير کشورها پرداخت.
فريبرز پاسالار مدرس دوره هاي گردشگري نيز در سخنان خود به موضوعاتي مانند فن بيان و اداره جلسات فروش ،مشري شناسي و کشف خواسته هاي مشتري ،ايده آل گرايي براساس نيازهاي مشتري و تعيين اولويتها، درک مشتري و حفظ مشتريان وفادار و استقبال از شکايت و جلب رضايت پرداخت./105
انتهای پیام/