وي با بيان اينکه گردشگري در کانون توجه عمومي قرار گرفته است،تصريح کرد:نکته اي که بايد بيشتر مورد توجه قرار بگيرد رعايت اخلاق گردشگردي است.
شعباني خاطرنشان کرد:در پاسخگويي به وعدههايي که به مشتريان ميدهيم و ايجاد مطلوبيت در خدمات بايد رضايت آنان را مد نظر داشته باشيم.
مدير کل دفتر برنامه ريزي و توسعه گردشگري داخلي گفت: اگر مشتريان در مقابل آنچه پرداخت ميکنند رضايت مندي داشته باشد به مشتريان دائمي تبديل مي شوند.
وي بر ضرورت برخورد مناسب با مشتريان اشاره کرد و گفت:اين برخورد خود به خود نظر آنها را جلب ميکند
مدير کل دفتر برنامه ريزي و توسعه گردشگري داخلي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري بر توسعه خدمات واحدهاي پذيرايي بين راهي تاکيد کرد./105
انتهای پیام/