وي افزود: رشد 45 درصدي حضور بازديدکنندگان در نمايشگاه امسال در مقايسه با آمار 38 درصدي آن نسبت به سال گذشته يکي از نقاط برجسته برگزاري نمايشگاه سال 2009 بر خلاف بحرانهاي مالي بوده است.
روئتز، با اشاره به افزايش فعاليتهاي تجاري و بازرگاني در اين دوره خاطرنشان کرد: کيفيت بخشهاي ارائه شده باعث رضايت بازديدکنندگان از اين نمايشگاه شده بود.
نمايشگاه ITB برلين، يکي از بزرگترين رويدادهاي مسافرتي جهان، طي روزهاي يازدهم تا پانزدهم ماه مارس به مدت سه روز، ميزبان متخصصان و کارشناسان تجارت گردشگري بود./109
انتهای پیام/