طاهره اسلامي افزود : اين سامانه از 28 اسفندماه سال 87 راهاندازي شده است و تا 14 فروردينماه سال 88 آماده پاسخگويي به شکايات گردشگران و مسافران نوروزي است .
وي تصريح کرد : تاکنون به بيش از 80 درصد شکايات رسيدگي و نتيجه به شاکيان اعلام شده است .
اسلامي ادامه داد: 20 درصد شکايات نيز براي رسيدگي بيشتر و دقيقتر موضوع توسط کارشناسان سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري کشور در حال پيگيري است .
وي با بيان اينکه روزانه حدود هزار تماس با اين مرکز برقرار شده است ، اضافه کرد: بخش عمدهاي از اين تماسها اعلام رضايت و تشکر گردشگران بوده است .
اسلامي خاطرنشان کرد: بخشنامهاي از سوي ستاد تسهيلات سفرهاي کشور تعيين شده است که براساس آن مراکز اقامتي کل کشور موظفاند نرخهاي تعيين شده توسط ستاد تسهيلات نوروزي را در معرض ديد عموم قرار دهند .
وي تصريح کرد: هر مسافري که با غير از اين مورد برخورد کند ميتواند با تلفن 09669 براي رسيدگي به شکايات تماس حاصل کند .
/104
انتهای پیام/