وي گفت: تاخيرات طولاني و غير متعارف پرواز و همچنين عدم ارائه کترينگ و ديگر خدمات پروازي از عمدهترين اشکالات تور و شرکت هواپيمايي مجري چارتر کننده است.
معاون امور گردشگري سازمان استان تهران خاطرنشان کرد: جبران تسهيلات رفاهي ارائه نشده و خسارات احتمالي ديگر به لحاظ مادي به عهده شرکت هواپيمايي کشوري قابل پرداخت خواهد بود و هرگونه برخورد قانوني با شرکت هواپيمايي مذکور نيز در صلاحيت کميسيون فني رسيدگي به شکايات سازمان هواپيمايي کشوري است.
شايان ذکر است به شرکتهاي مجري چارتر کننده نيز به دليل عدم رعايت آيين نامههاي مربوطه در اجراي تور تذکر و اخطار داده شد.
معاون امور گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايعدستي و گردشگري استان تهران همچنين اظهار داشت: مسافران در صورت هر گونه شکايت از نحوه اجراي تور (باستثنا پرواز خدمات پروازي) ميتوانند با در دست داشتن مدارک و مستندات به سازمان استان تهران به نشاني خيابان استاد نجات الهي نرسيده به خيابان کريم خان نبش کوچه ارشد، شماره 2، طبقه 2 مراجعه و يا از طريق شماره تلفنهاي 889348445 نسبت به طرح شکايت خود اقدام کنند./106
انتهای پیام/