اقلام تبليغاتي گردشگري استانداردسازي مي‌شوند

يه گزارش ميراث‌آريا(chtn)، يکي از برنامه‌هاي دفتر بازاريابي و تبليغات معاونت گردشگري سازمان ميراث‌فرهنگي براي سال 88 استانداردسازي اقلام تبليغاتي است.

اين کار به منظور ارزيابي اقلام تبليغاتي توليد شده و اطلاع‌رساني صحيح براي ارتقاء بازار افزايي و تاثيرگذاري هر کدام از فعاليت‌ها و توليدات تبليغاتي گردشگري انجام مي‌شود.

همچنين جلوگيري از انجام هرگونه فعاليت تبليغاتي سليقه‌اي و غيرتخصصي با بهره‌گيري از روش‌هاي مدرن تبليغي در طراحي و توليد اقلام تبليغي چاپي، ديجيتال و چند رسانه‌اي از ديگر اهداف اجراي اين طرح است.

همچنين پخش تيزرهاي تبليغاتي در شبکه press tv به منظور معرفي جاذبه‌ها، ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي گردشگري در 30 استان کشور به صورت رايگان نيز از ديگر برنامه‌هاي دفتر بازاريابي و تبليغات در حوزه تبليغات است./115

انتهای پیام/

کد خبر 1388041314