کاهش شکايات دغدغه گردشگري تهران است

معاون گردشگري سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران در گفتگو با ميراث‌‌آريا(chtn) کاهش شکايات را يکي از دغدغه‌هاي اصلي اين معاونت عنوان کرد.

شهرام‌علي‌محمدي افزود: طي چندماه گذشته و با توجه به صدور بخش‌نامه‌هاي متعدد، اطلاع‌رساني‌هاي انجام شده و برگزاري همايش‌ها شاهد کاهش چشمگير در روند ميزان شکايات از تاسيسات و موسسات گردشگري بوده‌ايم.

وي تصريح کرد: هم اکنون برنامه ما اين است که در وهله اول مديرعامل و مدير فني آژانس را درگير بحث رسيدگي به شکايات کنيم. يعني اگر از دفتر خدمات مسافرتي شکايتي به سازمان رسيد بلافاصله شکايت واصله را به دفتر خدمات مسافرتي مورد نظر بازگردانده و بررسي را به مديرعامل و مديرفني دفتر خدمات مسافرتي ارجاع مي‌دهيم.

علي‌محمدي يادآور شد: مدير دفتر خدمات مسافرتي موظف است تا 48 ساعت نسبت به رسيدگي به شکايت اقدام کرده و نتيجه را به سازمان اعلام کند و چنانچه به نتيجه نرسيد شکايت را به سازمان ارجاع دهد.

وي گفت: پيگيري شکايت از سوي دفتر خدمات مسافرتي نيازمند صرف زمان کمتري است و اين از نظر بازده کاري نتيجه بهتري دارد و موجب مي‌شود دفاتر خدمات مسافرتي در ارائه خدمات به مسافران دقت بيشتري داشته باشند.

اين مقام مسئول در معاونت گردشگري استان تهران افزود: سازمان ميراث‌فرهنگي استان تهران درصدد است از مديران دفاتر خدمات مسافرتي فعال که در طول فعاليت خود هيچگونه شکايتي نداشته‌اند تقدير کند.

وي با بيان اينکه رضايتمندي مشتري براي ما يک اصل است: گفت بايد اين را بپذيريم که حق هميشه با مشتري است و در اين رابطه با دفاتري که شکايت دارند و به عنوان دفاتر قرمز معرفي مي‌شوند برخوردهاي خود را شديدتر خواهيم کرد./115

انتهای پیام/

کد خبر 1388063171