سيد رضا موسوي همچنين جايگزين کردن برخي از طرحها و سياستهاي اولويت دار ، بهره گيري از نظر معاونان به عنوان مجري اصلي سياستهاي سازمان در استانها جهت غني سازي تصميمات در حوزه گردشگري و شناسايي موانع موجود و ريشه يابي آنها و همچنين رسيدن به راهکارهاي برون رفت از مشکلات موجود را از ديگر موارد مورد توجه در اين همايش عنوان کرد.
وي به بحث شکايت از دفاتر خدمات مسافرتي و رسيدگي به آن اشاره کرد و گفت:تمام دفاتر مسافرتي ما در حوزه کار تخلف نمي کنند و تعدادي که تخلف مي کنند نيز به دليل عدم آشنايي از قوانين و مقررات موجود است که اين براي گردشگر دردسر افرين مي شود.
موسوي ادامه داد: تمامي معاونان گردشگري 30 استان کشور موظف به رسيدگي به شکايات مردم از دفاتر خدمات مسافرتي هستند و بايد شکايتهاي مطرح شده را در مدت يک هفته بررسي کنند.
وي همچنين اضافه کرد: موضوع مهم ديگري که لازم است معاونان گردشگري به آن توجه داشته باشند بازرسي و نظارت از واحدهاي خدماتي بين راهي قبل نوروز است که بايد به واحدهاي متخلف تذکر بدهند و چنانچه صاحبان واحدهاي تذکر گرفته تا پايان بهمن ماه براي اصلاح مشکلات موجود اقدامي نکنند معاونت گردشگري موظف به پلمپ واحدهاي مورد نظر است.
موسوي همچنين گفت: بازرسان و کارشناسان معاونت گردشگري مرکزي نيز در پيش از نوروز از واحدهاي بين راهي بازديد مي کنند و چنانچه واحدي به رغم تاييد صلاحيت بازرس معاونت گردشگري استان تخلفي داشته باشد با بازرسي که از سوي سازمان نظارت را انجام داده و صلاحيت واحد را تاييد کرده است برخورد مي شود./115
انتهای پیام/