اقدام جالب موسسه رفاهي اسپانيايي در جذب گردشگر

به گزارش ميراث آريا (chtn)، اين ايده هنگامي مطرح شد که يکي از رستوران‌هاي منطقه غذاهاي سرو شده خود را مطابق ميل مشتريان قيمت‌گذاري کرده بود.

اين موسسه که لا ارکيدا (la Orquidea) نام دارد شرايط ويژه‌اي براي پذيرفتن مشتريان خود به وجود آورده که شامل تکميل فرم کامل موسسه، درج ايميل و تحويل يک عکس براي انتشار آن در سايت اختصاصي خود است. صاحبان اين موسسه به مشتريان خود اطمينان مي‌دهند که به هيچ وجه مبلغ پرداختي آنها را در سايت درج نخواهند کرد.

جوکارني، يکي از مسئولان اين موسسه گفت: اگر به هر دليلي مشتريان ما راغب به پرداخت هيچگونه وجهي در پايان يک هفته اقامت خود نباشند، اين موسسه هيچ اقدامي بر عليه آنان انجام نخواهد داد.

وي افزود: اين اقدام، تنها به دليل جذب گردشگر در منطقه و جلوگيري از گسترش بحران در مناطق گردشگري جنوب اسپانيا خواهد بود.

جو کارني اذعان داشت: صداقت و راستگويي مشتريان در پرداخت وجه، رکن اساسي قرارداد بوده و در صورت موفقيت اين اقدام، موسسه، ديگر آپارتمان‌هاي تفريحي خود را نيز بدين گونه در اختيار مسافران قرار خواهد داد./109

انتهای پیام/

کد خبر 1388101539