محمدابراهيم لاريجاني ادامه داد: در اين رابطه لازم است ستادهاي استاني شماره تلفنهايي را به منظور دريافت شکايات مسافران اختصاص دهند، همچنين اختصاص کيوسک و چادرهايي جهت مراجعه مسافران به منظور اعلام شکايات احتمالي از ديگر وظايف ستاد تسهيلات سفر هر استان است.
وي تصريح کرد: تمامي ستادهاي استاني موظفند هماهنگيهاي لازم را به منظور رسيدگي حقوقي و بررسي شکايات واصله در اسرع و همچنين آمادگي لازم جهت اعزام بازرس به منظور رسيدگي به شکايات مسافران در محل داشته باشند.
لاريجاني اضافه کرد: انجام نظرسنجي در آيتمهاي مختلف از مسافران و گردشگران و راهاندازي تلفن گويا و يا ساير سامانههاي رسيدگي به شکايات از ديگر موارد مورد توجه در طرح نوروزي 89 ستاد تسهيلات سفر به شمار ميرود.
وي همچنين بر انعکاس مشکلات و شکايات واصله به سازمانهاي متولي و پيگيري تا کسب نتيجه و اعلام به مسافران و جلب رضايت آنان در زماني که در استان به سر ميبرند تاکيد کرد.
لاريجاني همکاري با سامانه ملي نظارت همگاني بر سفرهاي داخلي 09669 و پاسخگويي به موقع به شکايات مطرح شده را از ديگر موارد مورد تاکيد در طرح نوروزي عنوان کرد و بيان داشت: تمامي اين موارد بايد با مسئوليت ادارهکل ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري هر استان و با همکاري تمامي سازمانهاي عضو ستاد انجام شود./115
انتهای پیام/