ميراث آريا(chtn) – در همين راستا ، تشکري هاشمي تصريح کرد : ادامه يکطرفه کردن اين خيابان تا ميدان تجريش در گرو انجام کارهاي کارشناسي و شنيدن نظرات گروههاي مختلف است که ما در اين زمينه تلاش کرده ايم همه نظرات را شنيده و آنها را تجزيه و تحليل کنيم.
اين مقام مسئول در شهرداري تاکيد کرد: ما در شهرداري تهران براي ادامه يکطرفه کردم خيابان وليعصر تا ميدان تجريش همه طرحها و جزئيات لازم را آماده کرده ايم و با پليس هم در هماهنگي کامل هستيم.
معاون شهردار تهران افزود: اجراي اين پروژه در اولويت کاري ما قرار دارد اما چون همه مسائل و پارامترها در اختيار ما نيست نمي توانيم زمان مشخصي براي آن اعلام کنيم.
پيش از اين مسئولان شهرداري تهران بر اجراي حتمي طرح يکطرفه شدن خيابان وليعصر از پارک وي تا تجريش تا قبل از پايان سال تاکيد کرده بودند چرا که قرار بود اين خيابان در سال جاري يکطرفه شود که به دليل آغاز نيمه دوم سال و شروع سال تحصيلي جديد و بالا رفتن ميزان ترافيک شهري طرح با تاخير همراه شد.
در همان زمان اعلام شد که راهنمايي و رانندگي، شوراي شهر، معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران و مشاورين پروژه در مورد چگونگي جزئيات طرح تبادل نظرهاي لازم را انجام داده اند.
يکطرفه شدن خيابان وليعصر از خيابان بهشتي تا پارک وي اگر چه در روزهاي ابتدايي با مشکلات و سختيهايي براي شهروندان همراه شد اما در نهايت و با رسيدن به شرايط ثبات مزيتهاي خود را در راستاي تسهيل ترافيک تهران اثبات کرد و مي توان پيش بيني کرد ادامه يافتن طرح تا ميدان تجريش به همين شکل نتايج مثبتي خواهد داشت.
البته مطلب فوق نظر شهرداري ورسانه وابسته به آن است چرا که همچنان اين طرح براي شهروندان مشکل آفرين است ونتوانسته جز نظر شهرداري وطراحان اين طرح نظرات ديگري را به خود جلب کند.
از سوي ديگر اجراي اين گونه طرح ها پيش از آنکه به نفع ترافيک و روان سازي آن باشد بيشتر به نظر مي رسد در راستاي اعمال قدرت شهرداري به شهروندان است تا بدانند مدير شهر کيست و گر نه اين طرح بار ترافيک را کم نکرده است بلکه موجب افزايش فشار به خيابان هاي اطراف وسردرگمي رفت وآمد در اين محدوده شده است.
100

انتهای پیام/

کد خبر 1388110757