سامانه رسيدگي به شکايات خراسان رضوي راه اندازي شد

به گزارش ميراث‌آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، مطابق ماده 27 قانون مديريت خدمات کشوري و ضرورت پاسخگويي و رسيدگي به شکايات مردم در حداقل زمان، سامانه پيام کوتاه در تاريخ 23 اسفند ماه راه اندازي شد تا مسافران ورودي به استان بتوانند در صورت بروز هرگونه مشکل در حوزه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، با اين سامانه ارتباط برقرار کنند.

بنا بر اين اقدام شماره 30006110 به عنوان سامانه پيام کوتاه در اختيار گردشگران نوروزي قرار گرفته است تا بتوانند با برخوداري از حمايت مسئولين، خطاي پيش آمده را گزارش و نيز از نتايج پيگيري هاي انجام شده، اطلاع يابند.

انتهای پیام/

کد خبر 138812283