وي افزود: هم اکنون با بررسي نظرات گردشگران در سامانه 3026006-0492 و شماره پيامک 30009292 ، بيش از 80 درصد گردشگران از خدمات نوروزي ارائه شده درمنطقه آزاد ارس، ابراز رضايت کرده اند.
ناظر عالي ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور با بيان اينکه توزيع بسته هاي تبليغاتي ميان گردشگران، نقش مهمي در ايجاد هماهنگي و اطلاع رساني به آنان داشته است، افزود: خادمين نوروزي ارس با گنجاندن سوالات مسابقه تحت عنوان جاذبه هاي گردشگري در بسته هاي تبليغاتي مذکور، زمينه ارسال پاسخ هاي گردشگران را از طريق سامانه پيام کوتاه فراهم کرده اند؛ تا به قيد قرعه هديه اي نيز دريافت کنند./106
انتهای پیام/