وي تصريح کرد: امدادخودرو، اطلاعات راهها، اطلاعات هتلها، شکايات از تاسيسات و موسسات گردشگري خاطي و اطلاعات هواشناسي از موضوعاتي بود که مسافران در جريان سفرهاي نوروزي خود با اين سامانه مطرح کردند.
پرهيزگار افزود: 09669 با هدف رسيدگي به انتقادات و شکايات، طرحهاي پيشنهادي و راهنماي گردشگران راهاندازي شد و فعاليتهاي خود را از طريق دسترسي سهل و آسان مخاطبان به مديران سازمان پيگيري ميکند.
وي همچنين اظهار داشت: از آغاز طرح نوروزي واحد خدمات خودرويي کانون جهانگردي و اتومبيلراني نيز بيش از 10 هزار ماموريت امدادي خدماتي از سوي اين واحد انجام شد که عمده اين فعاليتها بوکسل خودروهاي داراي نقص فني، تعمير خودرو، سرويسدهي در منزل و محل کار را شامل ميشد.
/115
انتهای پیام/