وي که در حال حاضر مشغول به تحقيق در مورد مديريت پايدار در منظر مناطق روستايي در ژاپن است، خاطرنشان کرد:ايران به عنوان يکي از کشورهاي تراز اول جهان از نظر تاريخ و مکانهاي تاريخي، به خاطر آب و هواي خوب و تنوع زيستي همچنين قابليت جذب مسافران با علاقة ويژه را نيز داراست.
اين فارغ التحصيل دکتراي تخصصي مطالعات آسيا و اقيانوسيه با اشاره به موضوع مقاله خود خاطرنشان کرد: اين مقاله برندسازي را به عنوان يک ابزار و تکنيک بازاريابي در تجديد حيات صنعت گردشگري ايران بررسي مي کند، کشوري که در گذشته از اصليترين مقاصد سفر در منطقه محسوب مي شد. اين مقاله بررسي مي کند که چگونه تصوير جمهوري اسلامي ايران را به عنوان مقصدي منحصر به فرد در گهواره تمدن جهاني با تأکيد بر بازار سفر گردشگران ژاپني بازسازي کند./121
انتهای پیام/