حمايت از مطالعات برند ملي، اقدامات و سرمايه گذاري دراين رابطه ، اقدام لازم براي مديريت برند ملي وتغيير ذهنيت در بازارهاي هدف باسرمايه گذاري منطقي تقاضاي مطرح شده دربند اول اين بيانيه است.
اين بيانيه همچنين خواستار حمايت سازمان ميراث فرهنگي از شرکت ها و موسسات و فعالان گردشگري که با فعاليتها و سرمايه گذاريهاي مادي و معنوي خود براي ترويج برند گردشگري کشور تلاش مي کنند شده است.
اين بيانيه ازسازمان ميراث فرهنگي خواسته است با جلب حمايت صدا و سيما، وزارت ارشاد، وزارت امور خارجه و کليه سازمانها و نهادهاي مرتبط درراستاي ترويج فرهنگ گردشگري و بهبود ذهنيت و تبليغ برند کشور حمايتهاي لازم را به عمل آورده وهمچنين همکاري خوبي با نام هاي تجاري بخش خصوصي به انجام رساند.
حمايت سازمان ميراث فرهنگي از ترجمه،تاليف و چاپ کتاب و پروژه هاي مطالعات مورد نياز صنعت گردشگري ديگر خواسته اين بيانيه است.
براساس اين بيانيه هر ساله جشنواره برندهاي گردشگري درکنار سمينار و کارگاه هاي آموزشي برگزار مي شود تا شرکتها و موسسات گردشگري درجشنواره ساليانه برند بتوانند براي برند شدن درجشنواره معرفي شوند.
اين بيانيه ازکارشناسان فعال درعرصه گردشگري و استادان و صاحب نظراني که تمايل دارند درزمينه برند گردشگري همکاري داشته باشند دعوت به عمل آورده تا با دبيرخانه جشنواره برند ارتباط و همکاري نزديکي داشته باشند.
اين بيانيه همچنين اعلام کرده است که کارگاه هاي تخصصي ساخت برند در حوزه هاي مختلف دفاتر مسافرتي، هتلداري، سفره خانه ها و ديگر حوزه هاي گردشگري با رويکرد آموزش کاربردي توسط اساتيد مطرح کشور و دنيا برگزار خواهد شد.
دراين بيانيه سايت http://www.tourismbrands.ir/رسانه رسمي دبيرخانه دائمي براي اطلاع رساني بوده و هر گونه ارتباط با مخاطبان از طريق سايت مذکور انجام خواهد شد.
براساس اين بيانيه همچنين به دستور معاونت گردشگري بنا شده است اعضاي به تعيين کميته علمي برند با حمايت سازمان سفرهايي براي الگويابي ساخت برند به کشورهاي مختلف دنيا انجام دهند./121
انتهای پیام/