اعلام شماره  پيامک براي رسيدگي به شکايات گردشگران مرکزي

محمدحسين فرمهيني فراهاني؛ مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان مرکزي در اين باره به ميراث‌آريا(chtn) گفت: مطابق ماده 27 قانون مديريت خدمات کشوري و ضرورت پاسخگويي و رسيدگي به شکايات مردم در حداقل زمان، سامانه رسيدگي به شکايات راه‌اندازي شده است.

وي تصريح کرد: هدف از راه‌اندازي سامانه فوق اين است که مسافران ورودي به استان بتوانند در صورت بروز هرگونه مشکل در حوزه ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، با اين سامانه ارتباط برقرار کنند.

فراهاني افزود: بنابراين اقدام شماره 30001905 به عنوان سامانه پيام کوتاه اعلام شده است تا گردشگران بتوانند با برخوداري از حمايت مسئولان، خطاي پيش آمده را گزارش و از نتايج پيگيري‌هاي انجام شده، اطلاع يابند.

مديرکل ميراث‌فرهنگي،‌ صنايع‌دستي و گردشگري استان مرکزي همچنين خاطرنشان کرد: تلفن 3121906 _ 0861 نيز آماده پاسخگويي به مسافران، رسيدگي به شکايات و دريافت نظرات و انتقادات آنان است.

/115




انتهای پیام/

کد خبر 1389041655