محمدابراهيم لاريجاني افزود: در راستاي سرعت بخشي به روند رسيدگي به شکايات شهروندان تهراني از دفاتر خدمات مسافرتي و ساير تاسيسات گردشگري کميته رسيدگي به شکايات که پيش از اين تنها يک روز در هفته فعال بود در تمامي ايام هفته پاسخ گوي مراجعان است.
اين مقام مسوول در اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان تهران همچنين از فعال سازي سامانه رسيدگي به شکايات از طريق پيام کوتاه خبر داد.
لاريجاني همچنين به توسعه طرح نظارت الکترونيک بر تاسيسات گردشگري تهران اشاره کرد و افزود: اين طرح از طريق نصب سيستم خود کنترلي در تمامي واحدهاي زير نظر اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان انجام ميشود.
/115
انتهای پیام/