همچنين از سال گذشته تاکنون رانندگي بياحتياط رانندگان اتوبوس در خيابان وليعصر در محدوده توانير تا خيابان شهيد بهشتي تاکنون منجر به رخ دادن تصادفات متعدد و حتي فوت عابران پياده شده است.
از طرف ديگر، شلوغي اتوبوسهاي تندرو (BRT) باعث جلب توجه جيببرهاي پايتخت و شهرهاي اطراف براي سرقت از مسافران شده و هر هفته سارقان حرفهاي در حين ارتکاب جرم شناسايي و توسط پليس دستگير ميشوند.
روزانه بيش از 1 ميليون و 800 هزار مسافر توسط 5 خط BRT جابهجا ميشوند که در اين ميان تنها کميت آن مهم است و اين که مسافران با خطر و همچنين اتلاف وقت به مقصد ميرسند، براي مسوولان شرکت واحد مهم به نظر نميرسد.
از آنجا که شرکت واحد اتوبوسراني تهران همچنان با کمبود اتوبوس مواجه بوده و قادر به خدماترساني مناسب به شهروندان نيست، تلاش و اصرار براي گسترش سامانه خطوط تندرو (BRT) در شرايط فعلي، قابل تأمل است.
انتهای پیام/