به گفته مسوولان سازمان حمايت از مصرف کنندگان ترکيه، اين فريبکاري منجر به آن شد که در سال گذشته بيش از يکصد عنوان شکايت به دليل اعمال ستارههاي تقلبي در هتلها به دادگاههاي ترکيه ارسال شود.
گزارشها حاکي از آن است برخي از هتلهاي بدون ستاره و بدون مجوز فعال در منطقه آنتاليا، در وب سايتهاي گردشگري به عنوان هتلهاي يک ، دو ، سه و حتي چهار ستاره معرفي و تبليغ ميشوند.
لازم به ذکر است سه سال پيش، به دليل افزايش تعداد شکايت نامهها، فرايند تاييد هتلها در آنتاليا به راه افتاد که بر اساس آن 250 هتل از 850 هتل تقلبي شناخته شدند. اما درحال حاضر پس ازگذشت سه سال نه تنها تعداد شکايات کاهش نيافته بلکه بيشتر نيز شده است./109
انتهای پیام/