اسدالله بيات افزود: اينگونه تبليغات در ساير نقاط جهان و حتي در کشورهاي در حال توسعه سالها است مورد استفاده قرار ميگيرد.
به گفته وي عکس العمل اوليه عوام و خواص نسبت به چنين سبکي چندان صحيح نيست و برخي آن را کودکانه ميدانند.
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايعدستي و گردشگري استان همدان تصريح کرد: هيچ نوع سبکي از طراحي و پوستر سازي نميتواند اينچنين هيجان، انرژي و شادي موجود در جشنواره را منتقل کند.
وي با بيان اينکه ميتوان تمامي اطلاعات مربوط به يک جشنواره و يا نقشه گردشگري را در قالب هاي گوناگون از زبان شخصيت هاي موجود در پوستر و يا نقشه به مخاطبان ارائه کرد، افزود: تماشاي اين پوستر هيچ گونه خستگي در بيننده آن ايجاد نميکند.
اين مقام مسوول با تأکيد بر اينکه گردشگري تفريحي بخش اعظم اين صنعت را شکل ميدهد، بيان داشت: گردشگري تفريحي برابر با شادي، فراغت، فکر و خنده است.
وي يادآور شد: استفاده از چنين سبکي در پوستر سازي ميتواند تأثير مطلوبي در جذب گردشگران داشته باشد.
مدير کل ميراث فرهنگي همدان خاطر نشان کرد: اين پوستر توسط فردين چهاردولي در ابعاد 66 در 96 سانتيمتر و در تيراژ يک هزار نسخه چاپ شده و در حال ارسال است که به زودي به تمامي استانها ارسال خواهد شد.
112/
انتهای پیام/