به گفته مقامات کميسيون گردشگري کانادا، هدف نخست اين سازمان جذب گردشگران چيني متمول و تحصيلکرده در رده سني 25 تا 34 ساله خواهد بود. زير براساس تحقيقات به دست آمده اين دسته از گردشگران علاقه زيادي به مسافرتهاي طولاني مدت داشته و در نتيجه کانادا ميتواند مقصد مناسبي براي آنها تلقي شود.
طبق آمار سازمان جهاني جهانگردي، چين در سال 2010، يکي از سريعترين بازارهاي رشد گردشگري در جهان را با در اختيار داشتن 17 درصد ارز آوري براي ساير کشورها، انتخاب شد.
گفتني مقامات کانادايي با نام گذاري اين شيوه تبليغاتي به اسم \"به کانادا سلام کن\" تمرکز ويژهاي را متوجه تبليغات اينترنتي و استفاده از ظرفيت هاي اجتماعي و رسانهاي چين کردند./109
انتهای پیام/