از جمله بخشهاي مهمي که در هنگام برگزاري و پس از برگزاري نمايشگاه و همايش بين المللي تجارت گردشگري ITB، ارائه ميشود، انبوه اطلاعات مهمي است که در دسترس رسانههاي مستقر در مرکز مدرن رسانهاي اين رويداد قرار ميگيرند.
اطلاعاتي که شامل خبر، تصاوير و لوگوهاي قابل چاپ، گزارشات راديويي و تلويزيوني و همچنين نشرياتي است که توسط برگزار کنندگان اين رويداد منتشر خواهند شد.
در نمايشگاه سال گذشته نيز، بيش از هفت هزار و 200 روزنامهنگار در بزرگترين رويداد تجارت گردشگري جهان شکرت داشتند که هزار و 700 تن از آنها از کشورهاي ديگر بوده اند.
لازم به ذکر است نمونه مشابهي از اين رويداد نيز با عنوان نمايشگاه ITB آسيا از نوزدهم تا بيست و يکم اکتبر برگزار ميشود که برگزارکننده آن براي سومين سال متوالي کشور سنگاپور خواهد بود./109
انتهای پیام/