حميد يزداني افزود:مسافران و گردشگران نيز ميتوانند براي طرح انتقادات و شکايات خود با شماره تلفن رسيدگي به شکايات اين اداره کل به شماره 3341197 تماس بگيرند و يا به شماره09362274500 پيامک ارسال کنند.
يزداني با بيان اينکه تلفن ادارات شهرستاني ميراث فرهنگي نيز آماده پاسخگويي به مسافران و گردشگران است، افزود:قبل از فرارسيدن ايام نوروز و در ايام سال نو نيز نظارت بر تاسيسات گردشگري و رستورانهاي بين راهي تشديد ميشود.
مدير کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان سمنان گفت:تيمهاي
بازرسي مشترک از ميراث فرهنگي، بهداشت، اماکن و تعزيرات حکومتي کار نظارت
بر تاسيسات گردشگري در ايام نوروز را بر عهده دارند.
/117
انتهای پیام/