«مجيد ارجمندي» در گفت‌و‌گو با ميراث‌آريا (chtn)، همچنين از استقبال روز‌افزون شهروندان تهراني نسب به اورژانس اجتماعي خبر داده و افزود: اگر سکوت خبري در ارتباط با بحث اورژانس اجتماعي در رسانه‌هاي کشور وجود دارد اين امر به معني متوقف شدن اين طرح نيست بلکه در سال گذشته و امسال ارتباط‌ها با ۱۴۵ مرکز اورژانس اجتماعي بسيار بيشتر از قبل شده است.

مسئول کارگروه اورژانس اجتماعي سازمان بهزيستي کشور يکي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي مديران سازمان در اين زمينه را کمبود اعتبارات براي جذب نيروي انساني دانسته و افزود: مهم‌ترين نياز در بحث اورژانس اجتماعي کمبود نيروي انساني است که متاسفانه به دليل هزينه بر بودن، در اين زمينه با مشکلاتي مواجه شده‌ايم. البته مشکلاتي هم در گذشته درباره خط تلفن ارتباطي اورژانس يعني ۱۲۳ داشته‌ايم که فعلا حل شده است.

«ارجمندي» در پايان از معضل کودک‌آزاري به عنوان اصلي‌ترين دغدغه شهروندان تهراني در تماس‌ها با مراکز اورژانس‌ اجتماعي خبر داد و خاطر نشان کرد: البته بحث اورژانس اجتماعي محدود به شهر تهران نيست و براي گسترش خدمات اين مرکز در سراسر کشور تلاش هايي انجام گرفته و برنامه‌هايي داريم.
/118

انتهای پیام/

کد خبر 1390041126