او ادامه داد: به همين منظور با چند دانشگاه اروپايي مانند استراتکلايد اسکاتلند، لولئو سوئد و متروپليتين فرانسه قراردادي بسته شد و کار آموزش نيروي انساني هتلها بويژه پارسيان استقلال که با دارا بودن حدود 700 پرسنل بزرگترين مشتري شرکت آموزش سازمان سياحتي و مراکز تفريحي است به خوبي ادامه يافت.
«مولوي» با بيان اينکه سال 1376 شرکت هتلهاي پارسيان ضرورت استانداردکردن خدمات هتلهاي تحت پوشش را به صورت جدي در دستور کار خود قرار داد، گفت: به همين دليل اين شرکت ضمن برگزاري مناقصه بينالمللي براي شناسايي و انتخاب موسسات مجرب، در نهايت با همکاري يک شرکت آلماني و ايراني مبادرت به اين امر کرد.
مديرعامل هتل پارسيان استقلال گفت: خوشبختانه در سال 87 دوره آموزش تئوري استانداردسازي به پايان رسيد و امروز توانستهايم بحث استانداردسازي را به نقطه قابل قبولي برسانيم.
او با اشاره به استانداردسازي و فراهم شدن مقدمات اخذ گواهينامه استاندارد کيفيت خدمات گردشگري در اين هتل گفت: پس از اينکه در سال 88 بر اساس بخشنامه سازمان ميراثفرهنگي استان تهران و متعاقب آن اتحاديه هتلها و هتلآپارتمانهاي استان استانداردسازي هتلها اجباري شد، هتل استقلال از مجموعه هتلهاي پارسيان در اين عرصه پيش قدم شد.
«مولوي» خاطرنشان کرد: در چند مرحله بازديد کارشناسان شرکت سرمايهگذاري ميراثفرهنگي و گردشگري ايران بهعنوان مجري اين پروژه از بخشهاي مختلف هتل و اعلام نواقص موجود در فرآيند استانداردسازي خدمات، با تلاشهاي صورت گرفته، نهايتا در بهمن 89 و اوايل اسفندماه نواقص هتل در حوزه استانداردسازي بطور کامل رفع شد و خوشبختانه در بهار 90 توانستيم گواهينامه استاندارد کيفيت خدمات گردشگري را دريافت کنيم.
/115
انتهای پیام/