او ثبت جشنواره و سمينار برند در صنعت گردشگري ايران در بخش تقويم رويدادهاي مهم سازمان جهاني جهانگردي را نشاندهنده اهميت آن نزد اصليترين نهاد تصميمگيري گردشگري جهان دانست و گفت: موضوع برند و برندسازي از مفاهيم بنيادي در مديريت بازاريابي است و امروزه بسياري از شرکتها و سازمانهاي بينالمللي، بخش اعظمي از سرمايه خود در حوزههاي برنامهريزي، تحقيقات و فعاليتهاي بازاريابي و توسعه محصول را به مديريت برند تخصيص ميدهند.
«زاهدي» گفت: موضوع برندسازي به عنوان يکي از مسائل اساسي وارد صنعت گردشگري شده و اهميت بسزايي پيدا کرده است، به گونهاي که امروزه و در بازارهاي به شدت رقابتي جهاني، نياز مقاصد گردشگري براي ايجاد يک هويت منحصر به فرد، بيش از پيش ضرورت يافته است و طبق پيشبيني صاحبنظران، رقابت آينده در صنعت گردشگري دنيا مبتني بر جاذبههاي گردشگري نخواهد بود، بلکه در بازاريابي و مديريت برند گردشگري خلاصه ميشود.
گفتني است، جشنواره و سمينار برند در صنعت گردشگري با هدف ارائه آشنايي با راهبردها و راهکارهاي ساخت برند در حوزههاي مقصد، شرکت، محصول و کشور، کمک به اجراييکردن اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه گردشگري و بخصوص بازايابي گردشگري، انسجام بخشيدن به برنامهها و فعاليتهاي بازاريابي و تبليغات گردشگري کشور و معرفي برندهاي مطرح گردشگري کشور دوم و سوم آذرماه امسال با همکاري هفتهنامه «تعطيلات نو»، سازمان ميراثفرهنگي، صنايعدستي و گردشگري، سازمان منطقه آزاد کيش، دانشکده گردشگري و هتلداري بارسلون ( CETT )، دانشگاه آسيا و اقيانوسيه ژاپن ( APU )، دانشگاه UIB اسپانيا و سازمانهاي دولتي و خصوصي مرتبط در تهران برگزار خواهد شد.
/115
انتهای پیام/