وي افزود: از آن جا که مديران داخلي به طور مستقيم با ميهمانان و کارکنان در ارتباط هستند لذا از جايگاه و نقش ممتازي برخوردارند.
مديرعامل هتل پارسيان استقلال، استفاده از دانش و تجربه مديريتي در امور داخلي هتل به گونهاي که رضايتمندي ميهمانان را در بر داشته باشد، از مهمترين خصلتهاي مديران داخلي هتلها خواند و بيان کرد: تعامل نزديک با مديرعامل، نظارت کامل بر فعاليت همه بخشها و واحدهاي هتل، اتخاذ تصميمات مديريتي در راستاي اهداف و سياستها، پيگيري و نظارت بر امور مستقيم ميهمانان از جمله رسيدگي به شکايت آنان و وضع فيزيکي هتل را از ديگر وظايف مديران داخلي دانست.
وي خاطرنشان کرد: انجام صحيح اين موارد در ارتقا کيفيت خدمات هتل و افزايش رضايتمندي ميهمانان نقش کليدي دارد.
مولوي در پايان يادآور شد: از آنجا که اعتقاد ويژه به مديريت مشارکتي دارم بنابراين بايد همه کارکنان در اداره بهتر هتل نقش داشته باشند و بهطور طبيعي مديران داخلي در اين عرصه از جايگاه بالاتري برخوردار است.
به گزارش ميراثآريا(chtn)، در اين نشست سرپرست مديرانداخلي هتل پارسيان استقلال و ديگر مديرانداخلي اين هتل انتظارات، مسائل و مشکلات مرتبط با وظايف و مسووليتهاي خود را بيان کردند و همچنين از اهتمام آقاي مولوي در ارتقاي جايگاه مديريتداخلي در هتل پارسيان استقلال و توسعه کمي و کيفي خدمات هتل قدرداني کردند و آمادگي خود را به منظور ايفاي نقش بهتر در راستاي اجراي برنامهها و سياستهاي مديريتي ايشان اعلام کردند.
120
انتهای پیام/