وي همچنين از راهاندازي باشگاه گردشگران پارس و يا مسافران وفادار گروه هتلهاي پارس در ماه جاري خبر داد و گفت: اين اقدام در راستاي حفظ مستمر مشتريان و جذب مشتريان جديد صورت گرفته و در اين رابطه از جامعترين و کارآمدترين نرمافزارهاي موجود بهرهبرداري شده است.
اين مدرس دانشگاه تصريح کرد: بر اساس اين طرح مسافران گروه هتلهاي پارس فصلبندي شده و امتياز ميگيرند و پس از تعيين امتياز به آنها تسهيلات و تخفيفات ويژهاي در جهت استفاده از فضاهاي اقامتي، مجموعههاي ورزشي، تالارها و ساير امکانات هتل ارائه ميشود.
وي آموزشهاي کاربردي را نيز از ديگر موارد مورد نظر در مديريت اين مجموعه اقامتي خواند و بيان کرد: در تمام هتلهاي زيرمجموعه گروه هتلهاي پارس، آموزشهاي تخصصي براي کارکنان بخشهاي مختلف پيشبيني شده است که به فراخور کاربرد آنها ارائه ميشود.
حمزهزاده همچنين از راهاندازي بزرگترين لابي هتلهاي کل کشور با هزار و 650 متر وسعت در هتل پارس مشهد خبر داد و گفت: در سال جاري و به منظور ارتقاي کيفيت در مراکز اقامتي اين لابي افتتاح ميشود که به دليل استفاده از سقف شيشهاي و وجود نور طبيعي زيبايي خاصي دارد.
وي تصريح کرد: همچنين اميدواريم تا پايان سال جاري بال شرقي هتل شايان کيش به طور کامل و اساسي بازسازي شده و رسماً افتتاح شود.
/120
انتهای پیام/