معرفي کشور بر برندسازي مقدم است

«حميدرضا مخملباف»، با بيان اين خبر در گفت‏و‏گو با خبرنگار ميراث‏آريا(chtn) اظهار داشت: اگرچه برند در تمام حوزه‏ها وجود دارد ولي برندسازي در گردشگري با بقيه موارد متفاوت است و ايجاد آن نياز به مجموعه‏اي از عوامل دارد که لزوما در اختيار بخش خصوصي يا يک مجموعه نمي‏تواند باشد.

وي رسانه‏ها و اخبار آن‌ها را در برندسازي گردشگري کشور بسيار مهم دانست و افزود: روزانه صدها رسانه غربي مشغول پخش و درج اخبار دروغ از ايران هستند که تاثير مستقيمي روي گردشگري کشور ما دارد.

مديرکل هتل داريوش همچنين مهمان‏نوازي را با هتلداري متفاوت خواند و اظهار کرد: اگر چه ايرانيان همواره از مهمان‏نوازترين مردم دنيا بوده‏اند، ولي هتلداري مقوله‏اي متفاوت و بسيار فراتر از مهمان‏نوازي است.

وي نماي هتل داريوش را برگرفته از مجموعه پرسپوليس و نشان‏دهنده تمدن و فرهنگ کهن ايراني عنوان و بيان کرد: جزيره کيش يکي از قطب‏هاي گردشگري کشور است که 8 ماه از سال بهترين آب و هوا را دارد و هتل داريوش با معماري خاص خود تمدن و فرهنگ ايران را به رخ جهانيان مي‏کشد.

انتهای پیام/

کد خبر 139009136