اهميت کيفيت فرا‏گير در مديريت هتل

به گزارش ميراث‏آريا(chtn)، «احمد مولوي» با بيان اين مطلب گفت: با توجه به اين که در مديريت دايره‏اي همه کارکنان مي‌توانند در اداره بهينه سازمان خود مشارکت فعال داشته باشند، از اين‌رو طرح نظام پيشنهادها از ابتداي سال جاري با داير کردن دبيرخانه دائمي در هتل پارسيان استقلال آغاز شد و نتايج بسيار مثبتي را با خود به همراه داشت.

وي مشارکت گسترده کارکنان را يکي از ابزارهاي اصلي اجراي مديريت کيفيت فراگير دانست و افزود: يک سيستم اثربخش براي انسجام بهبود کيفي مستمر افراد در سطوح سازماني‏، ارائه خدمات و جلب رضايت مشتريان به دنبال آن است تا فرهنگي را ايجاد کند که تمامي کارکنان به طور مداوم سازماندهي فعاليت‏ خود را با نگرش تامين نيازمندي‏هاي متنوع و متغير مشتريان بهبود بخشند.

مدير عامل هتل پارسيان استقلال کار گروهي، نگرش علمي در تصميم‏گيري‌ها و مشتري‌گرايي را از جمله محورهاي اصلي در مديريت کيفيت فراگير بر‏شمرد و خاطرنشان کرد: بر اساس همين ديدگاه و تلاش‏ها بوده است که هتل استقلال از صنعت هتلداري کشور موفق به کسب رتبه برتر رضايت‏مندي مشتريان و دريافت لوح سپاس مديريت موفق، گواهينامه ISO:10004-2010 و تنديس عنوان برند برتر از سوي شوراي هماهنگي کشوري دومين طرح ملي سپاس شد.

مولوي با اشاره به شرايط کنوني بازار هتلداري کشورکه بعضي اوقات هتل‌هاي جديدي با قدرت‌ مانورهاي متفاوت پا به عرصه فعاليت مي‌گذارند و از طرفي به دليل سخت‌ شدن رقابت در اين صنعت، مطمئن‏ترين ابزار موفقيت در اين عرصه را ارائه خدمات با کيفيت و متنوع مطابق با نياز‏هاي مشتريان برشمرد.

وي افزود: استراتژي ما در هتل پارسيان استقلال ايجاد بازارهاي جديد از طريق ارتقاي کيفيت خدمات هتل با استفاده از مديريت کيفيت فراگير و همچنين همکاري نزديک با موسسات و اتحاديه‌هاي صنفي استوار است، لذا آماده‏ايم با عقد قرارداد سازمان‌ها اعم از دولتي و خصوصي و همچنين تشکل‏هاي صنفي، خدمات خود را با تخفيف ويژه به آن‌ها ارائه کنيم که يقينا از نظر اقتصادي براي استفاده‏کنندگان از خدمات اين هتل بسيار مقرون به صرفه خواهد بود.
120

انتهای پیام/

کد خبر 1390092139